Guld i mund?

Det blev tidig morgon? Vaknade halv 5, av inget eller kanske blåsten. Hade fått sms också såg jag. Fast luren är på tyst så det var vind eller möss som väckte. Hur som, vaken och kunde inte somna om. Har spelat på luren och nu vill jag inte gå upp. Det är lite kallt och just nu känns det som om jag kunde somna bums..... Konstigt :-)

Jag ska göra frukost och tända ljus. Jag vill ha en bra start idag, lång dag med möte efter jobbet som kräver ork, då behövs skön känsla. Ska öppna min kalender 😃

Men nu kom jag på, det blåser så ute att kanske lyfter huset och landar i Norrköping, då skulle jag kunna ligga kvar minst en timme till! 
Hur bra det varit!!! 

Morgonstund har guld i mund - eller hur var det? Jag har fan glömt...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0