Också ett jobb

Idag på jobbet blev jag otroligt överraskad. Har en kille i gruppen som jobbar hårt på att vara klassens clown och han har ett mission i att få mig att tappa fattningen tror jag. 

Idag satt han med datorn framför sig, hörlurar i öronen och när jag kommer från lunch säger han: Ak - den här är till dig. Sedan sjunger han "Det vackraste" på kareoke med Cecilia Vennersten. Högt. Falskt och helt ensam!

Jag satt vid mitt bord, lyssnade och blev full i skratt. Men inte generad. Vi alla skrattade och jag tänkte: han är en av de jag aldrig glömmer. Men jag tappade inte fattningen. Jag kom inte av mig, det krävs mer än så :-)

Helt sjukt roligt jobb jag har och så fyllt av oförväntade saker. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0