Önskar

Tittar på tv och mår bra. Julklappar inhandlade och paketerade, de blev fina. Jag tittar på Hellenius hörna och imponeras över Robert Gustafsson som gör kort visit. Han ser himla trevlig ut som person. Programmet handlar om Felix Herngren, sympatisk kille det med. 

Var på julbord i förra veckan, trevligt och bra. Jag har fantastiska kollegor. 

Funderar på önskningar och julen, imorgon jobbar jag, kul tycker jag faktiskt. Sedan träff med en fantastisk person som jag saknar mycket i mitt liv. Som vuxna med jobb hinner vi inte riktigt med avståndet som största hinder. Men imorgon är det vin och trevligt med Malin. Det längtar jag till. 

Denna jul får jag vara med bägge mina barn. Det är en stor önskan som slår in. Att bara få bara med dem är stort långt större än de förstår. Sara har med sig Peter och han bidrar verkligen positivt så det blir bra i år. 

Önskningar som slår in är ovanligt och i min erfarenhet får man själv jobba ihop dem. Att få vara med barnen är det enda jag önskat mig så jag är nöjd. 

Den här julen blir bra. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0