Att leva

Tung vecka. Torsdagen var extrem, en berg och dalbana. Idag har jag på jobbet varit så galet effektiv och produktiv. Det är skönt. Jag ska vila galet i helgen för nästa vecka får jag en ny grupp och tro mig. Jag har tagit på mig en uppgift där ALL min kompetens kommer krävas. Det är 31 st.... minst i gruppen. OMG! Varför gör jag så här? 

Har möte med min chef på tisdag och ett annat möte på onsdag som vänder upp och ner på hela tillvaron. Ladda ladda ladda! 


Hörde på radion när jag åkte hem om en man som blev anklagas och fälld för våldtäkt. Då, mina damer och herrar, då gör ett antal begåvningshandikappade människor en Facebooksida för att ge mannen!!!  stöd. De tror på hans oskuld. Nu är han i ny rättegång igen- för våldtäktsförsök. Jag blir så arg. 

Vem ger stöd till kvinnorna? 

Att någon som gör någon annan så illa får stöd, sympatier. Det gör mig så sjukt illa berörd. Jag ser det på nära håll och faktiskt. Jag mår illa. 






Kommentarer
Tony

Gillar galet mycket att läsa det Du skriver... :)

2013-09-20 @ 22:51:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0