Tar priset

Sitter och spelar lite på telefon. Har varit hos finaste Bus och sedan tittat på ny Stallplats. Måste räkna på Hö och spån....

Känner hur jag är frusen, att huvudet värker och när jag tittar upp inser jag att jag är lite snorig. Va!? Det slår mig: jag är på väg att bli förkyld. Har inte varit sjuk på typ två år att jag inte alls kände igen det :)

Häromdagen pratade de om att Obama fått fredspris förut. Det slog mig då, hur är det möjligt? Alltså finns/fanns det INGEN bättre kandidat? Vad är egentligen kriterierna för att få priset?

Allvarligt? Man undrar. Ja, jag undrar. Kanske är det så att jag då med min insats här kan vänta mig priset i litteratur?

Nu blir det sängen med en kopp te.

En bild på Bus. Han är så fin. Ger tröst och glädje. Styrka kraft och mod. Han är ärlig, varm och lite lite busig som får mig att le.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0