Uppleva

Häromdagen när jag kom hem fick jag sms med en fråga om jag ville med ut och jaga. 

Jag valde att tacka ja. Det är jag glad för. Det var jättespännande. Att sitta tyst tyst med harar på en meters avstånd och kronhjort nära nära. Det är SPÄNNANDE. geväret är tungt! Jag blev förvånad. Att se solen gå ner. Att bara andas där, obeskrivligt skönt och stor avslappning. 

Att min mage kurrade så Misa tittade oroligt på mig eller att jag har så dålig syn att jag inte är det minsta behjälplig det är inte så viktigt. 

Vi sköt inget men jag fick slappna av och dessutom en inblick i alla de vilda och en del nu brunstiga djur runt mitt hus. 
Jag vill hänga med igen. Hoppas jag inte ställde till det och får frågan igen. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0