Be aware

Varje år stänger mitt företag två veckor på sommaren och då måste vi ta semester oftast. Sommaren som gick var vidrig och ledigheten inte det minsta bra. Jag vill ta dagar här och var, när det är mörkt. När jag vill sova ut. När det är vår. När andra sliter. När det passa mig. Så med några dagar kvar tog jag nu ett par. 

Gaaaaaalet skönt att ligga kvar i sängen idag. Det passade extra bra för min häst har fått vårkänslor och attityd. Först började han härja med damerna och fick gå med en shettisvalack, men tonåring och någon tro om att han är hingst gav bråk. Så just nu går han själv. 

Jag tror han är lite sysslolös. 

Så idag fick han jobba. Först longering och sedan paus för att ta en prommis. Han har lite attityd. 
Det blir aktivitet i massor nu för att se om han kan gå med shettisen igen. 

Killen med attityd möter utvilad kvinna. Han kommer få jobba!  




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0