Du lägger väl märke till hur ljust det börjat bli??

Det blev en lång dag men var så värt det, avslutade med god middag hos Jennie med familj. 

Idag har jag fladdrat i mina tankar och det som fastnat är skolorna som det pratades om på tv i morse. Jag är kluven kring resonemanget. Får återkomma i det om jag orkar. 

Har de sista dagarna börjat läsa tidningar från olika orter i Sverige, väldigt intressant att se vad som händer lokalt runt om i landet. Idag läste jag norbottenskuriren. Journalisterna skriver lite hemtrevligt, varmt och man nästan känner gungandet i orden. Eller så är det jag som får en massa floskler i huvudet och läser orden med en illa härmad dialekt. Jag vet inte. Men det som sker långt upp i norr skiljer sig inte så stort från det här nere. 
Jag ska djupdyka mer imorgon och se om jag hittar något kul. 

Mina deltagare gör stora framsteg och jag känner att resultatet kommer bli bra :) 

Varje vecka gör jag en resa och resor i alla former är bra. Jag brukar alltid behöva egentid efter för att smälta intrycken. Ibland vill jag berätta för någon om vad jag upplevt och det Bus jag går till. Nu när det inte längre är becksvart kl 4 finns chans till hästtid på veckorna med - underbart! 

Imorgon är det dags igen. 






Kommentarer
Åsa

Så fin han är Bus :-))
Kram

2014-02-11 @ 23:03:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0