För att ...

Har blivit galet produktiv, mest för att det är mycket på jobbet och jag drömmer mycket just nu så det blir ett sätt att rensa. Att jag dessutom har nästan inga kanaler på tv spär ju på. 

Idag satt jag i tankar på vägen till jobbet och när jag helt plötsligt ser skylt mot Kimstad inser jag att jag åkt förbi Norrköping..... Gruppen jag har är bra, ganska självgående så jag har hunnit rodda inför att vi har öppet hus på lördag och japp - jag jobbar. 

Kom hem sent, tog en tallrik fil och satte mig en stund. Gick ner till stallet och mockade lite för att rensa huvudet lite. Gick till finaste Bus och satte näsan i hans hals. Det var så himla skönt. 

Den här dagen får avslutas med lite bilder.
Till den plats alla vill...


För att ett skratt förlänger livet 


För att han var så söt
För att jag så gäääärna vill ha en

För att ett brev kan betyda så mycket


För att jag gör mig bäst bakom brillor 

För att jag är en jävel på att stycka

För att jag borstar som fan 

För att han är så fin! (Och min!!)

För att jag älskar kaffe

För att vin är underbart 

För att jag behöver att det är struket och rätt vikt

För att jag kräver bäddning
För att Ljunghusen är vackert 
För att hon somnade i min famn


För att jag måste sova nu så jag är alert på jobbet imorgon annars kan det gå som på bilden 😳
Sov gott - det tänker jag göra 




 




Kommentarer
Eulalia

Finurliga du

2014-02-06 @ 22:08:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0