I luften

Lyssnade på musik på vägen hem idag, Måns Zelmerlöw, Armin Van Buren, U2 och Melissa Horn. Bra musik som ger allt från lätt illamående till eufori. 

När jag vaknade var jag som sagt trött och har förmodligen baciller som är blyga för det blir inget men jag är så slut. Det kommer krävas en del av mig. 

Åkte från jobbet och träffade underbara Sara, hon skulle till Norge men vi hann säga hej. Det har regnat under eftermiddagen men på väg hem kylde det på och det blev blötsnö. Moddigt och halt så in i helvete. Hur jag tar mig till Norrköping kl 7 imorgon är ett lotto. Kombon med dåligt väglag och trötthet är väl inte kanon. Jag förlitar mig på min lilla Kuga...

Men mitt i all trötthet, skitvädret och annat så finns det ljusglimtar. När jag kom till jobbet hade jag ett mail som värmde. Det gjorde skillnad idag. 

En helt annan sak: frågesport på tv.... Jag kan fan allt här i soffan. Om jag vore där.... Man undrar men förmodligen hade jag fått blackout. Som alla andra. 

Koncentrerat i bilen 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0