Vårdguiden?

Hela tiden på radio pratar de kring Ukraina.  Janukovic är ju nu på flykt. Hela historien är skrämmande och overklig. Det jag hörde för ett tag sedan och idag igen var att han i december "sjukskrev" sig. Det är väldigt konstigt tycker jag samtidigt som det ger lite 8 till 5 känsla över hela revolutionen. 

Jag menar, hela landet är i uppror, världens ögon riktade mot dem och alla vill veta hur det ska gå. Folket i landet lider och far illa. Mannen vaknar upp och känner sig hängig och tänker: nääää, jag får bli hemma idag. 

Typ, alltså ni får ta en paus här, jag är snorig i ena näsborren.....?

Det är klart att man kan bli sjuk, jag fattar det. Men på riktigt, under en revolution? Måste man inte lösa en förkylning på annat sätt då? 

Fast det är klart, det vet man ju hur det är när en man blir sjuk....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0