....bättre än delfiner simmar

Ibland reagerar man mer. Jag har precis sett nybyggarna, jag vet att det är tv. Klippt vinklat och utvalt. Men det gör intryck. Människor som förändrar för sig själv. Jag har blivit så känslig när det gäller tv nu för tiden. Bölar och skrattar ofta. 

Imorgon är det fredag och ett avslut med en kollega och vän. Det blir tomt och jag undrar hur det blir när skratten visslingarna och emellanåt gråten tystnar i korridoren. Tur vi ses ibland. 

Nu ska jag ner och ta in hästarna, en uppgift som verkligen ger ett bra avslut på dagen. 
Ibland behöver man det

Varje varje dag känner jag den svindlande tanken: tänk att han är min?!







Kommentarer
Eulalia

♥ ♥ ♥

2014-01-30 @ 23:36:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0