Det vackraste

För något år sedan var jag i Italien. En otrolig upplevelse, har du aldrig varit där, åk. Strunta i Venedig men åk till Italien. Jag tänker ofta på det och stället gjorde intryck. Staden Choggia skulle jag gladeligen besöka om och om igen. Kaffe på serveringen, tomaterna från marknaden, vinet på serveringen. Obeskrivligt! 

Häromdagen såg jag en film som fick mig att längta tillbaka ännu mer. 

Bland det vackraste jag hört och som lever kvar i mig är:


 Det blev en järnväg mellan Wien och Venedig byggd långt innan tåg som kunde åka sträckan fanns, men de visste att en dag kommer det att ske.....

Visst känns det förhoppningsfullt? 
Visst är det precis så man ska leva sitt liv? 

Italien 

Gardasjön - inga ord kan beskriva platsen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0