Gilla gilla gilla

Ja, sannerligen, vaknade tidigt och eftersom jag jobbar imorgon gick jag upp. Plockade det lilla som var kvar av nyårskvällen. Gjorde kaffe och sedan kom Linda ner. 
Fick hänga med denna underbara människa på förmiddagen och vi pratade om allvarliga, roliga, tokiga saker. Precis som hela Linda, hon är som jag sa till henne: den mest okomplicerade människa samtidigt som hon emellanåt är helt komplicerad :-) Det var så kul att få egen tid med henne, kolla bilder från Aussie, få inblick i hennes vardag som är fantastisk- tokig- härlig och lite komplicerad. Att få diskutera livet oss själva och människorna vi är och blir. 

Vi tittade på Bus och njöt av hästarna lite. 
Grym dag. Körde henne hem och sedan ringde Amanda och hela familjen kom en stund. Nu har jag ätit hjortfilé och kunde inte motstå en bit av de fantastiska ostar Agnes hade med sig. 
Ska ni äta god ost, handla av Jurss mejeri!!! God bra ost av människor som är i världsklass. 

Jag är så otroligt nöjd med nyårskvällen och året kunde inte börja bättre. Tack alla som var här och gjorde slutet på 13 riktigt bra och en extra tanke och kram till Linda som kickstartade 14 åt mig. 

                   ❤️❤️❤️❤️❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0