Skämmes ta mig faaaaan!

Han har gjort 2 tredjedelar av sitt straff. Han är nu fri. 

Han, en man i samhället med position och makt. Han har utsatt kvinnor för sadistiska sexbrott. 

Han kommer ut. Innebär det att hans offer glömt? Mår de bra? 
Han vägrar svara när media frågar hur det känns. Jag tror inte att det beror på att han skäms, jag tror han tycker han är "mer" än andra.
Jag hoppas han skäms. 

Han var polis. Han hade ansvar. Fy fan vad jag tycker det är fel att han kommer ut. Dock - en tanke till hans familj, släkt och eventuella barn: det är inte ni. Det var han. Hans val. Hans ansvar. Han ska skämmas. 


 





Kommentarer
Eulalia

Så himla rätt skäms ta me faaan

2014-01-30 @ 23:32:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0