Andas!!

Jag älskar solen - det är fantastiskt skönt att bara sitta och titta. Vaknade tidigt men gick inte upp :) 
Drack kaffe på altan och har suttit och bara varit. Extremt skönt. 
Det blåser lite och det är inte fel på något sätt. 
Idag är det powermeet Västerås, en del av mig ville åka dit men faktum är att det blir för dyrt och förra årets fiasko har tagit bort en del av charmen. 

Det blir mycket Bus och god mat i helgen, men jag ska också passa på att lägga allt jag har omkring mig på minnet för det är så vackert ute nu. Jag fattar inte hur man kan välja semester nu när kvällar och helger fullkomligen sprutar energi, klorofyll och vitaminer. I höst när mörkret kommer, då behöver man ledigt för att få lite ny energi. Så tänker jag alla fall 

Pigg som en pelikan och stark som en oxe, bra kombo :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0