Vänner

Ibland tystnar allt och man blir sittandes. 
Igår hände det där som man behöver och just när man behöver det. 

Snurrig stressig dag på jobbet med en hel del samtal jobbiga kommentarer och sanningar. 
På väg hem, ett samtal med Uffe, fick skratta och hela jobbdagen försvann. Kom hem och fick sms om middagsbjudning. Orkar inte tänkte jag men åkte alla fall. 
Så glad jag är över det. Hus med brasa, god mat och en alldeles egen elefant. 
Jag och Jennie gick ut och gick 4,5 km på riktigt bra tid. Pratade om massa viktiga och oviktiga saker. 
Kom tillbaka och fick kaffe och en mjuk 6-åring som kröp upp i min famn. 

På vägen hem ett samtal med Mats om jobb och livet. Han säger sanningar han med men med värme och klokskap. 

Jennie, Janne, A, Uffe och Mats. Ni är fina vänner. Jag vet att jag är svår att få tag på och ibland bara är svår. Jag uppskattar er enormt! 
Min fina elefant! Tack Jennie 



Kommentarer
Eulalia

För det är du värd ♥

2014-03-19 @ 20:19:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0