Sebastian

Jag sitter och kollar på tv. Ätit en enkel middag (knäcke med tonfisk). Fick ett samtal med nyheter som jag ska ta tag i imorgon. Just nu är det deckare på tv som får göra min kväll. 

Jag har de sista tio dagarna haft besök. En person som är intensiv, rolig, smart, snabb och intressant. En person som inte sover på natten, dricker sjuka mängder mjölk, tränar hårt, pratar fort (fortare än jag) och tänder lampor överallt. 

Min son. 

Vi har grillat massor, vi har pratat och kollat film. Idag körde jag honom tillbaka till Stockholm och civilisationen. 

Det har varit jättekul och tystnaden som nu uppstod ekar i hela huset. 

Jag gillar att det nu är städat, jag njuter av att veta att mjölken räcker, jag uppskattar lugnet. Men jag älskar min son. 
Alla filmtips, alla åthutande och alla
fula arabiska ord. Tack fina Sebastian. 





Kommentarer
Eulalia

Hade gärna velat träffa honom men det blir fler gånger. Härligt att ni fått tid tillsammans ♥

2014-05-27 @ 21:51:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0