Lägg av

Det är stressigt och mycket just nu. Skulle behöva ett par dagar extra i veckan och ett gäng timmar extra per dygn. 
Intensiv dag på jobbet som slutade på sämsta sätt, jag tappade en ungdom idag för att han har en privat situation som gör det för tillfället omöjligt. Vissa deltagare berör långt mycket mer än alla och den här killen var/är en sån. Jag hoppas att det löser sig för honom och att han kanske kommer tillbaka. Kommer tänka på honom mycket. 

Åkte hem med ett lite tungt hjärta och gick raka vägen till Bus, red en stund och den kärlek han ger är fantastiskt helande. Har lagat mat och ätit, behöver plocka och packa lite eftersom jag inte ska sova hemma imorgon. 
Tv:n strular, måste diska, ta fram kläder, gardinstången fick jag inte upp, har drömt jobbigt, förkylningen vill fan inte ge sig och irritationen är farligt nära ytan. Gjorde misstaget att kolla Facebook och alla patetiska inlägg om att SVT klippt i Pippifilmen är tydligen viktigt att lägga energi på, (jävla idioter) att folk inte kan se vad som verkligen är viktigt gör mig rasande, det kombinerat med allmänt gnäll, gränslöst beteende och slå sig för magen i någon pompös självbekräftelse gör mig idag knottrig. Skulle kunna brisera kraftigt känner jag. 
Ska försöka koppla av och koppla ner tror jag. 





Kommentarer
Eulalia

Vi har alla sådana dagar, brukar kännas bättre efter en god natts sömn. Kram

2014-09-29 @ 20:28:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0