Fredag

Åkte tidigt som fasen till jobbet idag med. Riktigt skönt att få mycket gjort och allt i kontroll inför nästa vecka. Min kollega startar ny grupp och jag har lite nya uppgifter att ta tag i en vecka, men min kollega har visat sig inte bara vara bra på det han gör utan också en rasande trevlig prick. 
Fick kalla kårar när jag hade mailväxling idag, under en stund hann jag bli både arg och upprörd men det visade sig att allt var i sin ordning och det jobb jag lagt ner igår inte var för gäves. Puh! 

Den här helgen får jag besök och ska på söndag åka och äta en trevlig lunch. Avslutar helgen hos dotter och valp, ja han är allt annat än liten längre :)

Det rör sig mycket kring oroligheter i Frankrike och jag känner att jag är dåligt insatt, på radio pratar man om det och förtroendekris för decemberövrenskommelsen. Jag ska ägna mig lite åt att få kunskap och i det en åsikt. 

Jag vet att det är tidigt och lite fånigt men luktade det inte liiite vår idag? Och visst är det så att om med än små steg så blir det ljusare? Det känns bra tycker jag. 

För övrigt vill jag bara säga att det finns de som inget hellre vill än att göra illa andra, förmodligen beror det på hur dåligt de mår själva. Väldigt trist och vansinnigt svagt. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0