Skön dag

Vaknade tidigt men somnade om, sedan fick jag masa mig ur sängen och äta frukost, det är inte okej att gå i pyjamas när gäster kommer. 
Det är inte så lätt att hitta hit, ja om man inte är med i Hells Angles, så jag var beredd att lotsa men det gick bra. 

När de kom drack vi kaffe och sedan gick jag och tjejen ut och red en timme. Så jäkla kul med sällskap och trevligt med en stund på tu man hand eftersom vi inte känner varandra så bra. 


Lagade köttbullar och sedan åt vi. Mycket prat, mer kaffe och sedan for de hem för en stund sedan. 
Riktigt trevligt och nu sitter jag här och är rätt trött. Sociala grejer tär på mig :) 
Det blir tv och lugn kväll här. Imorgon är det heldag det vet jag :) 

Kom att tänka på det här med föräldraskap, tydligt är det trots vårt så kallade upplysta samhälle, att en del på riktigt tror att man kan döva sitt dåliga samvete och bana väg för egen intresse genom att köpa saker till sina barn. Hur kan man missa att det endast genom närvaro och genuinitet vi är bra föräldrar? Det handlar aldrig om pengar.

Man kunde tro att alla visste det.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0